Onze taken bestaan uit :

  • Signaleren en bewaken van achterstanden in de betaling van deze bijdragen en het zo nodig (doen) nemen van rechtsmaatregelen tegen wanbetalers.
  • Beheren van de op naam van de vereniging gestelde standaard betaal-, en spaarrekeningen.
  • Verrichten van betalingen namens de vereniging ten laste van haar bankrekening.
  • Jaarrekening, begroting, reservefondsen en omslagbijdrage.

 

Jaarlijks opstellen van:

  • een jaarrekening, aangevende de baten en lasten over het afgelopen verenigingsjaar
  • een balans, aangevende de activa en passiva van de vereniging;
  • een begroting voor het komende boekjaar;
  • berekening van de verschuldigde voorschotbijdrage, naheffing of extra bijdrage van de leden;
  • een overzicht van de reservefondsen.
  • Begeleiden van de kascontrolecommissie bij de uitoefening van de controle tijdens kantooruren ten kantore van VVE management NH en het desgevraagd verstrekken van nadere informatie dienaangaande.
  • Uitvoeren van besluiten, of toezien op de uitvoering van besluiten van de vereniging betreffende administratieve of financiële zaken.
  • Verzorgen van de correspondentie over financiële en administratieve zaken.
  • Alle stukken die betrekking hebben op de financiële administratie en ledenadministratie worden hetzij op papier, hetzij elektronisch maximaal 7 jaar gearchiveerd.